ÁLLÁS – Vagyongazdálkodási munkatársat keresünk

A Veszprémi Érsekség pályázatot hirdet Vagyongazdálkodási munkatárs állás betöltésére.

A munkakörhöz tartozó főbb feladatkörök:

Nyilvántartások, adatbázisok vonatkozásában:

  • Egyházi tulajdonú vagyonelemek naprakész nyilvántartása. Vagyonkataszter vezetése.
  • A vagyon használatát biztosító szerződések koordinációja, ingatlanokhoz kapcsolódó jogviszonyok kezelése és nyilvántartása.
  • A tárgyi eszközökkel és immateriális javakkal tárgyi eszköz nyilvántartásba vételéhez feljegyzés készítése a tárgyi eszköz analitikai feladatok ellátásához.
  • A naturáliákban és értékadatokban bekövetkező változásokkal kapcsolatosan feljegyzés készítése a tárgyi eszköz analitikai feladatok ellátásához.
  • Üzembehelyezéshez kapcsolódóan feljegyzés készítése a tárgyi eszköz analitikai feladatok ellátásához.
  • Leltározáshoz, selejtezéshez kapcsolódó dokumentumok előkészítése, , közreműködés a leltározásban és a leltár kiértékelésben.
  • Az egyedi és egymásra épülő, valamint egymással összhangban levő adatbázisok működtetése, fejlesztése

Tervezés vonatkozásában:

  • Közreműködik az üzleti és pénzforgalmi stratégiák, koncepciók, költségvetések, pénzügyi tervek, összeállításában, a stratégiai szintű intézkedések előkészítésében.

 

Intézményi gazdálkodás felügyelete, támogatása, vagyongazdálkodási feladatok végrehajtása:

  • Részt vesz a Főegyházmegye által fenntartott intézmények gazdálkodási, beszámolási feladatainak ellenőrzésében, támogatásában.
  • A nevelési és közoktatási, felsőoktatási, valamint a szociális intézmények tervezési és beszámolási feladatainak támogatása. Részvétel az intézményi működési normatív állami támogatások jogszerű felhasználásának ellenőrzésében.
  • Szükség esetén operatív menedzsment tevékenységet végez az intézmények egyes kiemelt feladatainak ellátása és a vagyongazdálkodás területén.
  • Közreműködés a vagyonelemek hasznosítása és a vonatkozó szerződések előkészítésében.

 

Adatszolgáltatási, beszámolási feladatok:

  • Közreműködik a Főegyházmegye hatóságok, támogatók felé előírt gazdasági-pénzügyi adatszolgáltatási és beszámolási kötelezettségeinek teljesítésében.
  • Hatósági ellenőrzésekhez, külső és belső auditokhoz kapcsolódóan, valamint egyéb eseti és rendszeres adatszolgáltatások összeállítása.
  • Az előírt év közbeni és év végi dokumentálási és adatszolgáltatási kötelezettségek, a nyilvántartásban szereplő adatok év végi számba vétele, egyeztetése és kiértékelése határidők szerinti teljesítése.
  • Statisztikai jelentések összeállítása.
  • Közreműködik a vezetői információs rendszer működtetésében és fejlesztésében.

Döntéstámogatás: 

  • Közreműködés a Főegyházmegye gazdasági döntéseinek előkészítésében (előrejelzések, kimutatások, konzultáció, intézkedési javaslatok);
  • A Veszprémi Főegyházmegye tulajdonában, illetve használatában álló ingatlanokkal összefüggő döntés-előkészítő feladatok ellátása.
  • Tulajdonosi hozzájárulások elkészítése.

Kapcsolattartás:

  • Kapcsolatot tart és együttműködik az érsekség és intézményei munkatársaival a vagyongazdálkodás feladatait érintő szakmai kérdésekben.
  • Együttműködés a társirodákkal, plébániákkal az ingatlangazdálkodás és vagyonkezelés, hasznosítás területén.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági vagy jogi végzettség
  • Minimum 3 éves munkatapasztalat
  • Office program magas szintű ismerete
  • Dinamikus, proaktív, magabiztos személyiség
  • Jó szervező és gyors problémamegoldó készség
  • Precíz, pontos, önálló munkavégzés és megbízhatóság,
  • Erős kommunikációs készség
  • Támogatói attitűd

Amit kínálunk:

  • hosszútávú munkalehetőség
  • szakmai fejlődés lehetősége
  • teljes munkaidős foglalkoztatás
  • támogató munkahelyi légkör
  • illetmények és juttatások: bérezés megegyezés szerint

Munkavégzés rendje:

  • Munkavégzés helye: Veszprémi Érseki Hivatal
  • 3 hónap próbaidő
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Heti 40 órás munkarend

Beküldendő dokumentumok:

  • Fényképes szakmai önéletrajz a bruttó bérigény megjelölésével,
  • Végzettséget igazoló okiratok,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez.

A pályázat elbírálásának módja, rendje: az előírt feltételeknek megfelelő, a benyújtott részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél alapján alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követő munkáltatói döntés.

Pályázni lehet:

E-mailen: allas@veszpremiersekseg.hu

Levélben: Veszprémi Érsekség – Titkárság

8200 Veszprém, Vár u. 18.

Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: „Vagyongazdálkodási munkatárs”.

HELYSZÍN

kezdete

2025.01.14.
kedd 00:00

vége

2025.02.21.
péntek 00:00

További események

Megszakítás