A Veszprémi Érsekség pályázatot hirdet Vagyongazdálkodási munkatárs állás betöltésére.
A munkakörhöz tartozó főbb feladatkörök:
Nyilvántartások, adatbázisok vonatkozásában:
- Egyházi tulajdonú vagyonelemek naprakész nyilvántartása. Vagyonkataszter vezetése.
- A vagyon használatát biztosító szerződések koordinációja, ingatlanokhoz kapcsolódó jogviszonyok kezelése és nyilvántartása.
- A tárgyi eszközökkel és immateriális javakkal tárgyi eszköz nyilvántartásba vételéhez feljegyzés készítése a tárgyi eszköz analitikai feladatok ellátásához.
- A naturáliákban és értékadatokban bekövetkező változásokkal kapcsolatosan feljegyzés készítése a tárgyi eszköz analitikai feladatok ellátásához.
- Üzembehelyezéshez kapcsolódóan feljegyzés készítése a tárgyi eszköz analitikai feladatok ellátásához.
- Leltározáshoz, selejtezéshez kapcsolódó dokumentumok előkészítése, , közreműködés a leltározásban és a leltár kiértékelésben.
- Az egyedi és egymásra épülő, valamint egymással összhangban levő adatbázisok működtetése, fejlesztése
Tervezés vonatkozásában:
- Közreműködik az üzleti és pénzforgalmi stratégiák, koncepciók, költségvetések, pénzügyi tervek, összeállításában, a stratégiai szintű intézkedések előkészítésében.
Intézményi gazdálkodás felügyelete, támogatása, vagyongazdálkodási feladatok végrehajtása:
- Részt vesz a Főegyházmegye által fenntartott intézmények gazdálkodási, beszámolási feladatainak ellenőrzésében, támogatásában.
- A nevelési és közoktatási, felsőoktatási, valamint a szociális intézmények tervezési és beszámolási feladatainak támogatása. Részvétel az intézményi működési normatív állami támogatások jogszerű felhasználásának ellenőrzésében.
- Szükség esetén operatív menedzsment tevékenységet végez az intézmények egyes kiemelt feladatainak ellátása és a vagyongazdálkodás területén.
- Közreműködés a vagyonelemek hasznosítása és a vonatkozó szerződések előkészítésében.
Adatszolgáltatási, beszámolási feladatok:
- Közreműködik a Főegyházmegye hatóságok, támogatók felé előírt gazdasági-pénzügyi adatszolgáltatási és beszámolási kötelezettségeinek teljesítésében.
- Hatósági ellenőrzésekhez, külső és belső auditokhoz kapcsolódóan, valamint egyéb eseti és rendszeres adatszolgáltatások összeállítása.
- Az előírt év közbeni és év végi dokumentálási és adatszolgáltatási kötelezettségek, a nyilvántartásban szereplő adatok év végi számba vétele, egyeztetése és kiértékelése határidők szerinti teljesítése.
- Statisztikai jelentések összeállítása.
- Közreműködik a vezetői információs rendszer működtetésében és fejlesztésében.
Döntéstámogatás:
- Közreműködés a Főegyházmegye gazdasági döntéseinek előkészítésében (előrejelzések, kimutatások, konzultáció, intézkedési javaslatok);
- A Veszprémi Főegyházmegye tulajdonában, illetve használatában álló ingatlanokkal összefüggő döntés-előkészítő feladatok ellátása.
- Tulajdonosi hozzájárulások elkészítése.
Kapcsolattartás:
- Kapcsolatot tart és együttműködik az érsekség és intézményei munkatársaival a vagyongazdálkodás feladatait érintő szakmai kérdésekben.
- Együttműködés a társirodákkal, plébániákkal az ingatlangazdálkodás és vagyonkezelés, hasznosítás területén.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú gazdasági vagy jogi végzettség
- Minimum 3 éves munkatapasztalat
- Office program magas szintű ismerete
- Dinamikus, proaktív, magabiztos személyiség
- Jó szervező és gyors problémamegoldó készség
- Precíz, pontos, önálló munkavégzés és megbízhatóság,
- Erős kommunikációs készség
- Támogatói attitűd
Amit kínálunk:
- hosszútávú munkalehetőség
- szakmai fejlődés lehetősége
- teljes munkaidős foglalkoztatás
- támogató munkahelyi légkör
- illetmények és juttatások: bérezés megegyezés szerint
Munkavégzés rendje:
- Munkavégzés helye: Veszprémi Érseki Hivatal
- 3 hónap próbaidő
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Heti 40 órás munkarend
Beküldendő dokumentumok:
- Fényképes szakmai önéletrajz a bruttó bérigény megjelölésével,
- Végzettséget igazoló okiratok,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez.
A pályázat elbírálásának módja, rendje: az előírt feltételeknek megfelelő, a benyújtott részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél alapján alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követő munkáltatói döntés.
Pályázni lehet:
E-mailen: allas@veszpremiersekseg.hu
Levélben: Veszprémi Érsekség – Titkárság
8200 Veszprém, Vár u. 18.
Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: „Vagyongazdálkodási munkatárs”.