A Veszprémi Érsekség pályázatot hirdet Anyaggazdálkodó / készletgazda állás betöltésére
A munkakörhöz tartozó főbb feladatkörök:
- Anyaggazdálkodási / készletgazdálkodási feladatok szervezése és végrehajtása
- Intézményi készletgazdálkodási folyamatok kialakítása, bevezetése, felügyelete
- Folyamatos készletfigyelés, ellenőrzés, monitorozás
- Beszerzési igények pontosítása, egyeztetése a társterületekkel
- Aktuális beszerzések időrendjének összeállítása, ütemezése
- Kapcsolattartás szerződött beszállítókkal, ajánlatok bekérése
- Piackutatás, új beszállító partnerek felkeresése, tenderezése, szerződések előkészítése
- Megrendelések, teljesítési igazolások, szállítólevelek és számlák ellenőrzése
- Rendszeres riportok készítése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Szakirányú felsőfokú végzettség (MSc vagy BSc, Anyaggazdálkodó képesítés előny)
- Jó kommunikációs, tárgyalási készség,
- MS Office ismeretek,
- Valamilyen vállalatirányítási rendszer ismerete (pl SAP)
- Önálló munkavégzés,
- Alapfokú angol nyelvtudás
- Lojalitás, diszkréció, titoktartási készség,
- Büntetlen előélet, tiszta erkölcsi bizonyítvány,
- A Katolikus Egyház értékeinek elfogadása.
- Előnyt jelent: plébánosi ajánlás
Amit kínálunk:
- hosszútávú munkalehetőség
- teljes munkaidős foglalkoztatás
- támogató munkahelyi légkör
- illetmények és juttatások: bérezés megegyezés szerint (kérjük a bruttó bérigényt a pályázati anyagban feltüntetni)
Munkavégzés rendje:
- Munkavégzés helye: Veszprémi Érseki Hivatal és épületei
- 3 hónap próbaidő
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Heti 40 órás munkarend
Beküldendő dokumentumok:
- Fényképes szakmai önéletrajz a bruttó bérigény megjelölésével,
- Végzettséget igazoló okiratok,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez.
A pályázat elbírálásának módja, rendje: az előírt feltételeknek megfelelő, a benyújtott részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél alapján alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követő munkáltatói döntés.
Pályázni lehet:
E-mailen: allas@veszpremiersekseg.hu
Levélben: Veszprémi Érsekség – Titkárság
8200 Veszprém, Vár u. 18.
Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: „Anyaggazdálkodó / készletgazda”.