ÁLLÁS – Készletgazda

A Veszprémi Érsekség pályázatot hirdet Anyaggazdálkodó / készletgazda állás betöltésére

A munkakörhöz tartozó főbb feladatkörök:

  • Anyaggazdálkodási / készletgazdálkodási feladatok szervezése és végrehajtása
  • Intézményi készletgazdálkodási folyamatok kialakítása, bevezetése, felügyelete
  • Folyamatos készletfigyelés, ellenőrzés, monitorozás
  • Beszerzési igények pontosítása, egyeztetése a társterületekkel
  • Aktuális beszerzések időrendjének összeállítása, ütemezése
  • Kapcsolattartás szerződött beszállítókkal, ajánlatok bekérése
  • Piackutatás, új beszállító partnerek felkeresése, tenderezése, szerződések előkészítése
  • Megrendelések, teljesítési igazolások, szállítólevelek és számlák ellenőrzése
  • Rendszeres riportok készítése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Szakirányú felsőfokú végzettség (MSc vagy BSc, Anyaggazdálkodó képesítés előny)
  • Jó kommunikációs, tárgyalási készség,
  • MS Office ismeretek,
  • Valamilyen vállalatirányítási rendszer ismerete (pl SAP)
  • Önálló munkavégzés,
  • Alapfokú angol nyelvtudás
  • Lojalitás, diszkréció, titoktartási készség,
  • Büntetlen előélet, tiszta erkölcsi bizonyítvány,
  • A Katolikus Egyház értékeinek elfogadása.
  • Előnyt jelent: plébánosi ajánlás

Amit kínálunk:

  • hosszútávú munkalehetőség
  • teljes munkaidős foglalkoztatás
  • támogató munkahelyi légkör
  • illetmények és juttatások: bérezés megegyezés szerint (kérjük a bruttó bérigényt a pályázati anyagban feltüntetni)

Munkavégzés rendje:

  • Munkavégzés helye: Veszprémi Érseki Hivatal és épületei
  • 3 hónap próbaidő
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Heti 40 órás munkarend

Beküldendő dokumentumok:

  • Fényképes szakmai önéletrajz a bruttó bérigény megjelölésével,
  • Végzettséget igazoló okiratok,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez.

A pályázat elbírálásának módja, rendje: az előírt feltételeknek megfelelő, a benyújtott részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél alapján alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követő munkáltatói döntés.

Pályázni lehet:

E-mailen: allas@veszpremiersekseg.hu

Levélben: Veszprémi Érsekség – Titkárság

8200 Veszprém, Vár u. 18.

Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: „Anyaggazdálkodó / készletgazda”.

HELYSZÍN

kezdete

2024.11.22.
péntek 02:41

vége

2024.11.22.
péntek 02:41

További események

Megszakítás