A Veszprémi Érsekség pályázatot hirdet Gazdasági igazgatói asszisztens állás betöltésére.
A munkakörhöz tartozó főbb feladatkörök:
- Gazdasági igazgatói írásbeli dokumentációk, döntéselőkészítő anyagok összeállítása.
- Gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (szerződések, megbízások, fejlesztésekkel kapcsolatos beszerzések előkészítése);
- Gazdasági igazgató részére a kért kimutatások készítése, és bizalmas pénzügyi feladatok elvégzése, döntés előkészítés.
- Közreműködik az üzleti és pénzforgalmi stratégiák, koncepciók, költségvetések, pénzügyi tervek, összeállításában, a stratégiai szintű intézkedések előkészítésében;
- Cégkapun érkező megkeresések kezelése,
- A gazdasági igazgató által aláírandó dokumentumok előkészítése,
- Naptárkezelés,
- Működést támogató informatikai programok kezelése.
- Támogatja a Gazdasági Igazgatót a Főegyházmegye fenntartásában álló intézmények, illetve a tulajdonában lévő gazdasági társaságok ellenőrzésének feladataiban.
- Gazdasági igazgatói jegyzőkönyvek, előterjesztések, prezentációk és összefoglalók készítése.
- Megbeszélésekről emlékeztetők készítése, gazdasági igazgató által kiadott feladatok rögzítése, nyomon követése.
- Határidők, feladatok nyilvántartása, nyilvántartások vezetése.
- Szerződések előkészítésében való közreműködés, nyilvántartása, rendszerezése.
- Főkönyvelővel való kapcsolattartás.
- Okiratszerkesztési feladatok ellátása, elektronikus eljárásokban nyomtatványok, adatlapok kitöltése, benyújtása.
- Belső szabályozó dokumentumok előkészítése.
- Egyéb irodai- és a gazdasági igazgató munkáját támogató adminisztratív és szervezési feladatok.
- Közreműködik az Érsekség gazdálkodási szervezetének fejlesztésére irányuló tervezési munkákban.
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Felsőfokú gazdasági, jogi vagy egyéb szakirányú végzettség
- Hasonló pozícióban szerzett minimum 3 éves munkatapasztalat
- Office program magas szintű ismerete
- Dinamikus, proaktív, magabiztos személyiség
- Jó szervező és gyors problémamegoldó készség
- Precíz, pontos, önálló munkavégzés és megbízhatóság,
- Erős kommunikációs készség
- Támogatói attitűd
Amit kínálunk:
- hosszútávú munkalehetőség
- szakmai fejlődés lehetősége
- teljes munkaidős foglalkoztatás
- támogató munkahelyi légkör
- illetmények és juttatások: bérezés megegyezés szerint
Munkavégzés rendje:
- Munkavégzés helye: Veszprémi Érseki Hivatal
- 3 hónap próbaidő
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Heti 40 órás munkarend
Beküldendő dokumentumok:
- Fényképes szakmai önéletrajz a bruttó bérigény megjelölésével,
- Végzettséget igazoló okiratok,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
- Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez.
A pályázat elbírálásának módja, rendje: az előírt feltételeknek megfelelő, a benyújtott részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél alapján alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követő munkáltatói döntés.
Pályázni lehet:
E-mailen: allas@veszpremiersekseg.hu
Levélben: Veszprémi Érsekség – Titkárság
8200 Veszprém, Vár u. 18.
Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: „Gazdasági igazgatói asszisztens”.