ÁLLÁS – Gazdasági igazgatói asszisztenst keresünk

A Veszprémi Érsekség pályázatot hirdet Gazdasági igazgatói asszisztens állás betöltésére.

A munkakörhöz tartozó főbb feladatkörök:

  • Gazdasági igazgatói írásbeli dokumentációk, döntéselőkészítő anyagok összeállítása.
  • Gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (szerződések, megbízások, fejlesztésekkel kapcsolatos beszerzések előkészítése);
  • Gazdasági igazgató részére a kért kimutatások készítése, és bizalmas pénzügyi feladatok elvégzése, döntés előkészítés.
  • Közreműködik az üzleti és pénzforgalmi stratégiák, koncepciók, költségvetések, pénzügyi tervek, összeállításában, a stratégiai szintű intézkedések előkészítésében;
  • Cégkapun érkező megkeresések kezelése,
  • A gazdasági igazgató által aláírandó dokumentumok előkészítése,
  • Naptárkezelés,
  • Működést támogató informatikai programok kezelése.
  • Támogatja a Gazdasági Igazgatót a Főegyházmegye fenntartásában álló intézmények, illetve a tulajdonában lévő gazdasági társaságok ellenőrzésének feladataiban.
  • Gazdasági igazgatói jegyzőkönyvek, előterjesztések, prezentációk és összefoglalók készítése.
  • Megbeszélésekről emlékeztetők készítése, gazdasági igazgató által kiadott feladatok rögzítése, nyomon követése.
  • Határidők, feladatok nyilvántartása, nyilvántartások vezetése.
  • Szerződések előkészítésében való közreműködés, nyilvántartása, rendszerezése.
  • Főkönyvelővel való kapcsolattartás.
  • Okiratszerkesztési feladatok ellátása, elektronikus eljárásokban nyomtatványok, adatlapok kitöltése, benyújtása.
  • Belső szabályozó dokumentumok előkészítése.
  • Egyéb irodai- és a gazdasági igazgató munkáját támogató adminisztratív és szervezési feladatok.
  • Közreműködik az Érsekség gazdálkodási szervezetének fejlesztésére irányuló tervezési munkákban.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági, jogi vagy egyéb szakirányú végzettség
  • Hasonló pozícióban szerzett minimum 3 éves munkatapasztalat
  • Office program magas szintű ismerete
  • Dinamikus, proaktív, magabiztos személyiség
  • Jó szervező és gyors problémamegoldó készség
  • Precíz, pontos, önálló munkavégzés és megbízhatóság,
  • Erős kommunikációs készség
  • Támogatói attitűd

Amit kínálunk:

  • hosszútávú munkalehetőség
  • szakmai fejlődés lehetősége
  • teljes munkaidős foglalkoztatás
  • támogató munkahelyi légkör
  • illetmények és juttatások: bérezés megegyezés szerint

Munkavégzés rendje:

  • Munkavégzés helye: Veszprémi Érseki Hivatal
  • 3 hónap próbaidő
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Heti 40 órás munkarend

Beküldendő dokumentumok:

  • Fényképes szakmai önéletrajz a bruttó bérigény megjelölésével,
  • Végzettséget igazoló okiratok,
  • 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
  • Nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul a személyes adatainak a pályázattal kapcsolatos kezeléséhez.

A pályázat elbírálásának módja, rendje: az előírt feltételeknek megfelelő, a benyújtott részletes szakmai önéletrajz és motivációs levél alapján alkalmasnak ítélt pályázókkal történt elbeszélgetést követő munkáltatói döntés.

Pályázni lehet:

E-mailen: allas@veszpremiersekseg.hu

Levélben: Veszprémi Érsekség – Titkárság

8200 Veszprém, Vár u. 18.

Az e-mail tárgyában kérjük feltüntetni: „Gazdasági igazgatói asszisztens”.

HELYSZÍN

kezdete

2025.01.14.
kedd 00:00

vége

2025.02.20.
csütörtök 00:00

További események

Megszakítás